"بازاریابی اینترنتی به وبلاگ ها توجه بیشتری دارد" مدیر بازرگانی گروه سایت های پرشین بلاگ، ضمن ابراز این مطلب افزود: "فعالین حوزه تجارت اینترنتی اعم از صاحبان کالا و خدمات و مخاطبان و کاربران اینترنت ، برای وبلاگ ها اهمیت و اعتبار بیشتری قائلند و ترجیح میدهند تبلیغات آنها بر روی وبلاگ ها منتشر شود."

مهندس روح الله هاشمی گفت: "امکان تبلیغات در وبلاگ ها بخش اصلی درآمد سرویس دهندگان میباشد که کاربران نیز با این موضوع کنار آمده اند." هاشمی معتقد است که کارفرمایان و سفارش دهندگان تبلیغات اینترنتی توجه زیادی به نام های تجاری محبوب و شرکت های معتبر و فعال در زمینه ی ارائه ی خدمات تخصصی بازاریابی اینترنتی E-marketing دارند.از این رو حفظ و توجه به موقعیت تجاری و حقوقی سایت های فارسی در محیط وب ، از اهمیت بالایی برخوردار است.